Just nu

Igår kom ett paket med massor av nya tyger så nu ska det skapas! Ikväll har jag bla sytt en sommarfin mammaklänning som passar bra både till fest och vardag. Klänningen fotas på Eembla på söndag =)                                                                           
 
 
 
1 Emma:

skriven

Ååh, vilken fin! Hoppas inte min mage är för lite bara. Hehe.

Svar: Kul att du gillar den *ler* För liten mage är ingen fara, för stor är dessto värre ;)Hoppas din gula klänning sitter bra nu bara. Hör gärna av dig när du provat den så jag vet =)
Daisy Mae

3 Emma:

skriven

Nej då, jag ska att använda den! :)

2 Emma

skriven

Jag testade den förut. :) Den va lite stor vid brösten. Det va typ det enda. :)

Svar: Åhh vad dumt. Är den alldeles för stor, eller kan du använda den på bröllopet?
Daisy Mae