Leopard

Jag älskar leopardmönstrat och har äntligen hittat ett fint leopardtyg (vilket inte är det lättaste att få tag i kan jag lova). Först ut i webbshoppen i detta tyg är denna söta byxa med leopardmudd och tillhörande dregglis.Byxan finns dessutom att köpa i 11olika färger och passar självklart både flickor och pojkar. Köp byxan här
 
 
 
1 elin:

skriven

Jättefina! Och vilken söt liten modell! :D
Kram

Svar: Tack =) Är sugen på att använda söta Rut igen, älskar hennes nya fina frisyr! Intresserade? Kram
Daisy Mae

3 elin:

skriven

Nu har Göte fått beställa sig ett par byxor med dregglis :D

Visst är hon fin i håret :) Klart hon ställer upp. Antagligen lite mer svårjobbad nu, men det ska säkert gå bra. Hör av dig om det blir aktuellt!

Svar: Åhh, sötaste Göte har bra smak ;)Jag har två fotningar att klara av först, hör av mig när jag är på g så kan jag ta Ruts mått å så =)
Daisy Mae

2 Emelie

skriven

Åhh vad fina <3

Svar: Tack =)
Daisy Mae