Lila pennkjolar



Börjar äntligen bli frisk från helvetesförkylningen som jag haft i över en vecka nu. Ägnar kvällen till att sy och är snart klar med två pennkjolar till en kund. Modellen ovan fast i två olika nyanser av lila. Syr gärna efter kundens egna önskemål så hör gärna av dig om du vill beställa ett plagg  =)


1 Anonym:

skriven

Hej!

Tänkte höra om man kan ha dina klänningar som gravid? Hur dom är i tyget och så? Är gravid men bara i vecka 8, annars hade jag länkat. Hehe. Och jag kommer förmodligen beställa en av dig när jag är i typ månad 7-8. Säg nu att det funkar. :D

3 Daisymae:

skriven

Svar: Vissa modeller går absolut att fixa så att de går att ha när man är gravid. Hör av dig när det är aktuellt så ska jag se om vi kan lösa det =)

2 chanette *pixi-jo*

skriven

god damn it så snygg...

dregel