Just nu

Lyssnar jag på Lana Del Rey- Born to die och funderar på hur nästa kollektion ska se ut. Vad vill du se i nästa kollektion? Passa på att önska plagg =)
Vet att det är dåligt med överdelar i webbshoppen, så jag hoppas kunna designa några sådana. Usch överdelar är svårt tycker jag. Det finns aldrig de tyger jag vill ha till dessa.

Är förtjust i färger som solgul, turkos, korall och rosa just nu så jag hoppas hitta fina tyger i dessa färger. Blommigt ligger mig varmt om hjärtat just nu oxå och jag kommer sy av tygerna på bilden.
Älskar Sookies enkla men fina klänningar i True blood så nått i stil med dessa blir det säkerligen,
och minst en kjol med vidd i.




1 Anonym:

skriven

Kul med nya tyger,men tråkigt att man inte kan se alla färger som erbjuds. Vill ju inte köpa grisen i säcken ;)

2 Daisymae

skriven

Svar: Jag skickar gärna tygprover =)