Jobb 7dagar i veckan


Just nu är jag inne i en riktigt intensiv period av jobb och sömnad. Jag jobbar som anställd 6dagar ena veckan och 5dagar den andra + att jag har massor på gång med egna företaget oxå. Jag har bla fått en stororder där jag syr outfits till servitriserna till en ny snabbmatskedja som öppnar nu i mars (mer om det senare). Året har dessutom startat jättebra med en massa ordrar från webbshoppen www.daisymae.se. Jag håller även på att sy upp en ny kollektion som kommer fotas i april. Sen behöver ju Snacks ha kläder när hon/han tittar ut oxå, så det blir en del babykläder när tid finns. Sydde dessa två hängselbyxor nyligen =)
Älskar när man har energin att vara så här produktiv!


1 Elin:

skriven

Vad roligt med massor att göra :) Jag önskar jag hade nån energi själv :p Lycka till!

Kram

3 Daisymae:

skriven

Svar Elin: Ja jag har verkligen haft en bra period nu =) Detsamma. Kram

2 Nattis

skriven

Jätte söta! :)

4 Daisymae

skriven

Svar Nattis: Tack =)