Fanny Mae

Hej alla!
Nu är det söndag, vanligtvis den dagen vi kommer hem sent eller tidigt på. I morse kom vi hem 05.00 efter en underbar spelning i Gävle på Maxim med våra vänner från John Lindberg Trio och Rocket Overdrive.
Idag har jag vart på Hard Rock Café här i stockholm för att dela ut pris på Harley Davidsons utställning!

Och nu mina kära vänner ska jag berätta vem jag är.
Jag är Fanny Mae sångerska i bandet Fanny Mae & The Dynamite Believers. Ni ska få följa med på vår resa genom Sverige och övriga världen. Backstage, i studion, på scen, i bilen..
Jag arbetar även som pinup modell och jag och Daisy Mae arbetar bra ihop. På scenen ser ni mig med hennes design.
Jag har en lång karriär och en stor djup själ. Vi kommer ha en lång historia att prata och skriva om!
Så följ med!

Give love, Live love!
Fanny Mae